خوب نبودم [تلاشت رو کردی]

اونا دوستم ندارن [خودت خودت رو دوست داشته باش]

بی‌نقص نیستم [جای پیشرفت داری]

به اندازه کافی زیبا نیستم[وقتشه ملاک زیباییت رو تغییر بدی]

روز مرخرفیه [بهتر میشه، امروز نه، فردا، فردا نه پس فردا. بالاخره همه چی درست میشه]

کسی وقت نمی‌ذاره نوشته‌هام رو بخونه، چرا بنویسم؟ [اگه دست از نوشتن برداری چیزی نخواهی داشت که بخوای به کسی نشون بدی، اونطوری بهتره؟ قطعا نه. پس بنویس، خواننده پیدا میشه.]

اگه  از همون اول به دنیا نمیومدم خیلی بهتر بود [ما هیمشه آرزوی چیزی رو داریم که بهش دسترسی نداریم، اگه به دنیا نمیومدی احتمالا به خدا گله می‌کردی که چرا بهم یه فرصت برای زندگی ندادی. همینقدر حریص، همینقدر ساده]

خوشبختی؟ فقط برای پولداراست! نه واسه کسی مثل من. [خوشبختی برای هر کسی متفاوته. برای یه بچه عروسک خرسیشه و برای یه دبستانی کارنامه خوبه و... همیشه میگی خوشبختی قطعا تو پول داشتنه چون وقتی حساب بانکیت خالی نیست حس می‌کنی هنوز اجازه داری زندگی کنی. ولی وقتی غذا می‌خوری، می‌نویسی، به خودت می‌رسی و  آهنگ گوش میدی خیلی خوشبخت‌تری، چون برعکس پول هرگز تموم نمیشن. بعضی وقتا بیهوده‌ترین کار‌ها بهترین بازخوردها رو دارن]

اونا درکم نمی‌کنن، بی‌مسئولیت صدام می‌کنن. بی‌احساس صدام می‌کنن و من بیشتر و بیشتر در خودم فرو میرم. [ساکت نمون، بگو چه قدر حرفاشون بی رحمانست و حتی قهر کن. نشون بده کسی که قربانیه اونا نیستن، تویی.]

چرا هنوز زنده‌ام؟ تا بیشتر بدبختی بکشم؟ [زنده‌ای تا بابت داشته‌هات شکر کنی، تا افکارت رو در قالب کلمات در بیاری، تا با کلماتت بقیه رو خوشحال کنی، تا از غذاهای خوشمزه لذت ببری، تا برای گربه‌های کوچه غذا بریزی، تا زیبایی‌هایی که اطرافت قد علم کردن رو ببینی، تا خودت رو از زیر بدبختی‌ها بیرون بکشی و قوی‌تر از قبل باشی!]

هیچوقت یاد نگرفتم اعتماد به نفس داشته باشم [یادگیریش سخت خواهد بود، ولی غیر ممکن نیست]

احساس می‌کنم کارهایی که می‌کنم پوچ و بی هدفن. کتاب خوندن، فیلم دیدن، نقاشی کشیدن... تهش چی قراره بشه؟ [تهش می‌میری و وقتی به عقب نگاه کنیبه خودت میگی: زندگی چیزی جز پوچی نبود، ولی من لحظه به لحظه‌اش رو زندگی کردم. قطعا بهتر از اینه که به عقب نگاه کنی و ببینی تک تک اون لحظه‌ها از پوچ بودن خودت و کارات گله می‌کردی]

کسی درکم نمی‌کنه... [تو برای این به دنیا نیومدی که درک بشی، به دنیا اومدی تا خودت رو درک کنی و روی پیشرفت دادن خودت تمرکز کنی]

دنیا جای بدیه [ولی ارزش جنگیدن داره]

.

.

.

.

پ.ن: این ازین مدل پستاست که هراز چند گاهی باید برگردم و بهش اضافه کنم.